Login
Inregistrare
Recuperare parola
In caz ca ai uitat parola, introdu in campul de mai jos adresa de email si se va trimite un email cu link pentru resetarea parolei.
Abonare newsletter zilnic!
Arhivare documente contabile: prevederi legale

Bianca Dolores Meze
Valabil la 7 Februarie 2024
Situație de fapt: Avand in vedere numărul mare de documente ale societății se doreste renuntarea la printarea facturilor, extraselor bancare, deconturi etc și arhivarea electronică a acestora. Întrebare: Ce presupune aceasta trecere de la formatul fizic la cel electronic, se modifica manualul de proceduri contabile? Este nevoie de o decizie în acest sens?
To access this content, you must purchase Basic Plan.
Raspuns partial - Testează gratuit timp de 7 zile!
Ordinul MFP 2634/2015
C. Păstrarea şi arhivarea registrelor de contabilitate şi a celorlalte documente financiar-contabile
36. Entităţile au obligaţia păstrării
Înregistrează-te pentru răspunsul complet
● Alerte Fiscale scrise si video!
● Consultant AI disponibil 24 din 24
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Articol scris de catre Bianca Dolores Meze, in data de 7 Februarie 2024.
Expert contabil si consultant fiscal, sub brandul AtelierContabilitate.
Plățile sunt în te Dismiss